Elektronisch Cliënten Dossier

Maakt jouw organisatie gebruik van het Elektronisch Cliënten Dossier, oftewel het ECD, om alle primaire activiteiten rondom de levering van zorg te registreren? Dan is het belangrijk om dit systeem optimaal te laten aansluiten bij onder andere het werkproces, de behoefte van medewerkers en het declaratieverkeer.

Download het gratis digitale whitepaper!


.

icon

Wat staat er in het whitepaper?

Uit de praktijk blijkt dat de inrichting van het ECD niet volledig aansluit bij de uitvoering. Hierdoor ontstaan er uiteindelijk problemen op de werkvloer die de kwaliteit van de geleverde zorg in gevaar brengen. Maar hoe voorkom je dit? Met het gratis digitale whitepaper van KWIZ krijg je meer te weten over de verschillende facetten van het ECD. De onderwerpen die je kan verwachten zijn:

  • Het gebruik van het ECD in de praktijk
  • De werkwijze van KWIZ
  • Manieren om het gebruik van ECD te verbeteren
  • Samenwerkingen uit het verleden

Vraag snel via het aanvraagformulier onze whitepaper aan en kom erachter hoe jouw organisatie de aansluiting van het Elektronisch Cliënten Dossier kan verbeteren!

Doelgroep analyse

kwiz

Inzicht in de doelgroep en het gebruik van voorzieningen.

Lees meer

Monitoring

kwiz monitoring

Periodieke rapportages uit diverse registratiesystemen

Lees meer

Financiële analyses

kwiz

Inzicht krijgen in de (toekomstige) kosten bij nieuwe ontwikkelingen van beleid en vraag naar voorzieningen.

Lees meer

Registratiesystemen

registratiesystemen

Wij bieden ondersteuning bij het inrichten van het registratiesysteem en het opleveren van managementinformatie voor juiste sturing en verantwoording

Lees meer