Elektronisch Cliënten Dossier
Maakt jouw organisatie gebruik van het Elektronisch Cliënten Dossier, oftewel het ECD, om alle primaire activiteiten rondom de levering van zorg te registreren? Dan is het belangrijk om dit systeem optimaal te laten aansluiten bij onder andere het werkproces, de behoefte van medewerkers en het declaratieverkeer.
Download de gratis digitale whitepaper!
Wat staat er in het whitepaper?
Uit de praktijk blijkt dat de inrichting van het ECD niet volledig aansluit bij de uitvoering. Hierdoor ontstaan er uiteindelijk problemen op de werkvloer die de kwaliteit van de geleverde zorg in gevaar brengen. Maar hoe voorkom je dit? Met het gratis digitale whitepaper van KWIZ krijg je meer te weten over de verschillende facetten van het ECD. De onderwerpen die je kan verwachten zijn:
- Het gebruik van het ECD in de praktijk
- De werkwijze van KWIZ
- Manieren om het gebruik van ECD te verbeteren
- Samenwerkingen uit het verleden
Vraag snel via het aanvraagformulier onze whitepaper aan en kom erachter hoe jouw organisatie de aansluiting van het Elektronisch Cliënten Dossier kan verbeteren!
Financiële analyses
Inzicht krijgen in de (toekomstige) kosten bij nieuwe ontwikkelingen van beleid en vraag naar voorzieningen.
Registratiesystemen
Wij bieden ondersteuning bij het inrichten van het registratiesysteem en het opleveren van managementinformatie voor juiste sturing en verantwoording
Business Intelligence
Business intelligence maakt het verwerken van ruwe gegevens gemakkelijker bij het verzamelen, verwerken en analyseren van grote hoeveelheden gegevens